bangkok - koh phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van ilse holemans - WaarBenJij.nu bangkok - koh phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van ilse holemans - WaarBenJij.nu

bangkok - koh phangan

Blijf op de hoogte en volg ilse

26 December 2012 | Thailand, Ko Pha-Ngan

23 december
hangover! wa hadde gedacht, maar toch optijd op de luchthaven, alles was nog gesloten, dit is de kleinste luchthaven dat ik ooit heb gezien.
aankomst in bangkok toch weer effe cultuurshok ook al ben ik hier al eens geweest. van het rustige avontuurlijke prachtige laos in een mega stad met autos en traffic jam.
soit effe buurt verkennen en wie kom ik daar tegen?
jeffrey en marieke, koppeltje dat ik in cambodia heb leren kennen, super feestje in dondet (laos) mee gehad, later in vangvieng en luang prabang tegengekomen, ik dacht dat die al in zuid thailand zouden zitten, soit snel afgesproken voor savond ene te gaan drinken, maar hadden alle 3 een kater, wat bijgepraat, altijd leuk reisverhalen delen.
ik mis vanessa al, maar misschien ontmoeten we elkaar binnen 2 weken in bangkok, we zullen zien. ikke mijne visum gaan afgeven in indische ambassade, want ik kan in thailand reizen met mijn europese identiteitskaart en dan hoef ik daarna ni extra te wachten, visum zou klaar zijn tegen 10 januari dus...
24 december
vandaag shoppen en alles eens rustig laten bezinken, wat was laos prachtig, misschien moet ik 10 januari gewoon terug? ipv myanmar, ik kan kiezen he.
25 december
vlucht naar surathani, dan bus en boot (naast 2 snurkende lady boys) met na 6u reizen om 20u30 eindelijk aankomst op eiland koh pha ngan eerst nog een bungalow zoeken voor 1 nacht, morgen start mijn foolmoon package. jep nu ga ik eens echt 1 week een vakantie houden, dit package had ik op voorhand geboekt. 1 week party, elke dag een emmer vodka, ontbijt, t shirt, welkomstdrank, een safari- en boot/eilandtour en 2 foolmoonparties. ze hebben me al verwittigd dat mijn kledij naar de bom ga zijn want ze schilderen u hier vol met fluo verf, dat je best geen brommer huurd, want iedereen valt, en dat je steeds schoenen moet aandoen op het strand wegens te veel glas, daarmee dat hier zoveel apothekers zijn. dus mensen ik ga hier een week scheef gaan. 2 januari boot bus boot naar west thailand, voor te gaan klimmen, 7 januari is men vlucht terug naar bangkok. en dan weet ik het nog niet goe.
alvast een gelukkig nieuwjaar aan iedereen, ik ga aan jullie denken!

  • 26 December 2012 - 14:02

    Neo En Lau:

    He Ilse!

    Leuk je verhalen te lezen :D
    Wij zitten nog in Laos inderdaad prachtig en lekker rustig wat heel fijn is

    ...Maar we gaan je toch aanraden om naar Myanmar te gaan al is dat niet altijd rustig en soms ook hectisch maar wel een heel erg mooi Land, indrukwekkend, anders (t is een beetje blijven hangen tussen de kar en wagen tijd en de jaren '80) en de liefste mensen de we zijn tegengekomen.

    Naast Bagan was toch vooral Inle Lake een hoogtepunt... en dus de mensen!
    Wij hadden 10 dagen wat een druk programma betekende maar zeer de moeite.

    Ach wat je ook kiest t zal wel goed zijn; Laos is inderdaad zeer relaxed!
    Gegroet en party er maar lekker op los!

    Cheers!
    Laura en Jeroen

  • 01 Januari 2013 - 20:45

    Tim & Dorien:

    Hey Ilse,

    Geweldige verhalen iedere keer :-). Een schitterend nieuwjaar gewenst vanuit België! Hopelijk is het 2e deel van je reis mistens even ongelooflijk als het eerste deel. Stilletjes kijken we ook wel uit naar u in levende lijve terug te zien en serieus wat pinten te pakken bij het aanhoren van uw avonturen ;-)

    Dikke kussen
    XXX
    Tim & Dorien

  • 09 Januari 2013 - 12:13

    Ilse Holemans:

    @ laura en jeroen
    merci voor de tips want ik ga naar myanmar se, ik vlieg overmorgen naar mandalay voor 17 dagen, een vriendin is daar al dus gaan we eerste week samen reizen, nog de allerbeste wensen voor 2013!

    @ tim en dorien
    hi hi hi echt, alle das leuk om te horen, ik vertel er maar op los he zoals anders ;-)
    ik kijk er ook naaruit ze, een kaartavondje met een lekker karmelietje mmm
    maar jullie hebben leukere dingen aan jullie hoofd he, geniet nog van alle leuke planningen
    ik tel stiekem al af naar jullie grote dag.

    xxx
    ilse
    ps er komt nog een verslag aan hi hi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Zuid thailand

reisverslag volgt nog

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2013

bangkok - geheime missie

10 Januari 2013

kho phangan - krabi - bangkok

26 December 2012

bangkok - koh phangan

22 December 2012

nong khiaw - luang prabang
ilse

Enjoy life each day, because life is too short!

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 26020

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2013

mumbai - brussel

27 Januari 2013 - 24 Februari 2013

india noord

09 Januari 2013 - 28 Januari 2013

myanmar

16 December 2012 - 06 Januari 2013

Zuid thailand

02 December 2012 - 23 December 2012

laos

25 November 2012 - 16 December 2012

cambodja

28 Oktober 2012 - 25 November 2012

vietnam

21 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Hong Kong

21 September 2012 - 21 Oktober 2012

China

04 September 2012 - 21 September 2012

japan

Landen bezocht: