INLE LAKE - Reisverslag uit Inle, Myanmar van ilse holemans - WaarBenJij.nu INLE LAKE - Reisverslag uit Inle, Myanmar van ilse holemans - WaarBenJij.nu

INLE LAKE

Blijf op de hoogte en volg ilse

20 Januari 2013 | Myanmar, Inle

18 januari
met zen allen afgesproken in ons hotel, was het meest centrale, lindsey en simon zijn te laat, maar zien we vanavond wel.
ik mijn bus ticket nog snel verandert, want morgen gaan we met zen allen een bootje huren.
tja hier ben ik weer maar fietstocht was prachtig, langs monastry, we zien hier ook buffalos zwemmen in het water, de mannen willen zelf eens een bootje sturen, was hilarisch, we zien hoe ze de sigaren rollen, we wagen ons aan wat pintjes in een locaal barretje Cheers heet da en had zelfs een prijs in belgie gewonnen in 2009, tja na de trekking toch even wat rustiger aan doen, sfeer zat er weer direct in, muziek was super.
we wagen ons allen aan tenaka dat is de lokale creme die de huid doet afkoelen, het is dus geen make up zoals andere denken, ik maakte van mijn gezicht een kat, de mannen lieten zich ook volledig gaan, twas weer hilarisch. we sluiten de fietstocht af in een wijnresto bovenop een berg, hier zaten we precies in de provence, we delen onze late lunch en genieten van de zonsondergang. savonds met zen allen op resto, deze keer vliegen we in de cocktails, een toerist speelt gitaar dus goeie sfeer, na de vele bestellingen kregen de mensen in het resto stress voor de rekening, ze waren met zen 3 maar aan het tellen hi hi. alles sluit hier vroeg dus snel wat bier gaan halen en met zen allen naar een brug wat verder gaan feesten, de politie kwam even langs, dus dan maar naar hotel

19 januari
iedereen heeft een katerke dus vandaag lekker nietsen in ons bootje en we laten onze 'kapitein' ons maar van hier naar ginder brengen.
de markt was wat te toeristisch, ik heb hier een locale cd gekocht, en tzal ne goeie zijn want ne monk heeft hem gekozen hi hi
na de markt langs zijde, zilver en sigaren 'bedrijven' op het water, was interessant, ik heb voor ons 5 meisjes een ring gekocht, en de 3 jongens kregen een zelf gemaakt armbandje. na wat groepfotos laatste rit terug naar het dorp want nu splits de groep.
martin judith en vanessa gaan naar bago
janssen, azul, lindsey en simon gaan naar mandalay
en ik ben de enige die naar bagan gaat

  • 29 Januari 2013 - 09:48

    Phyllis:

    Oooooh Ilse, veeeeeeel te lang geleden!! Shame shame shame on me!!
    Man man man, wat ben ik hier toch allemaal slecht in :-)
    Ik zie dat je daar nog steeds erg naar je zin hebt, zaaalig! Kom je niet bijna terug? :-D
    Het ziet er echt een pracht van een reis uit (lees eigenlijk gewoon: ik ben stik jaloers!!!)
    Hier in Belgie loopt alles z'n gangetje.
    Ah ja, Beatrix van Holland heeft beslist om af te treden en haar zoon Willem Alexander haar te laten opvolgen :-) Groot nieuws dus...!

    Dikke kussen en tot snel!
    xxxx
    (ps. Ik was kei vereerd met je sms :-) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Myanmar, Inle

myanmar

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2013

PATHEIN - CHAUNG THA BEACH- YANGON

24 Januari 2013

BAGAN - YANGON

20 Januari 2013

INLE LAKE

18 Januari 2013

TREKKING KALAW - INLE LAKE

15 Januari 2013

MANDALAY - KALAW
ilse

Enjoy life each day, because life is too short!

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 26019

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2013

mumbai - brussel

27 Januari 2013 - 24 Februari 2013

india noord

09 Januari 2013 - 28 Januari 2013

myanmar

16 December 2012 - 06 Januari 2013

Zuid thailand

02 December 2012 - 23 December 2012

laos

25 November 2012 - 16 December 2012

cambodja

28 Oktober 2012 - 25 November 2012

vietnam

21 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Hong Kong

21 September 2012 - 21 Oktober 2012

China

04 September 2012 - 21 September 2012

japan

Landen bezocht: