nikko - Reisverslag uit Nikko, Japan van ilse holemans - WaarBenJij.nu nikko - Reisverslag uit Nikko, Japan van ilse holemans - WaarBenJij.nu

nikko

Blijf op de hoogte en volg ilse

09 September 2012 | Japan, Nikko

vandaag was een hiking dagje in mega groot nationaal
park, het begon met een verschrikkelijk ontbijt
en na, ik schat zo n 20 km, lijkt ni veel, maar veel berg
 op en af, en veel kanichoewas, betekenis... Yoew,
later op de juiste bus richting hostel, beslis ik om ineens
af te stappen.
Kei goei plan, want kei schoon shrines gezien, en een 
wijnwinkel tegengekomen, ik zag de fles martini brut al van ver
soit ik had echt zin in rode wijn, direct fles gekocht, nr hostelmeegepakt
weer canadees leren kennen, man is al 16 maanden aan het reizen. Hij wou ook wel een glas, al goe want die japanners drinken ni.
Maar hij kreeg de fles ni open, dus ik met dochter van hostel opzoek nr andere opener, plan was snel geklaard, heb die mensen ook glas aangeboden, mr tja japanners drinken ni. Uiteindelijk fles opgedronken met canadees, hij moest vanavond nog trein pakken, mr mijne roomy van londen was nog ni terug vant hiken. Met als gevolg ikke tipsie, de dochter heeft juist nog gitaar gespeeld, een goede afsluiter, er komen deze nacht nog 2 meisjes bij,morgen nr old town, ben benieuwd. Om 7u opstaan, vr de andere bezoekers. Groetjes ikke

  • 09 September 2012 - 21:01

    Inge D'Exelle:

    Allée, ge leert daar al veel ander volk kennen. Plezant!
    't Amusement nog! x

  • 10 September 2012 - 02:20

    Ilse Holemans:

    ja dat is zo in hostels, alleen is da altijd maar voor paar dagen.
    Nu aan het wachten om te vertekken, gisterenavond kwamen
    ze vragen of ik vandaag meewil vr een threaserhunt!
    Deuh das mijn job, da moet ik gewoon doen, zal daarna wel
    nr the old city gaan.

  • 10 September 2012 - 02:20

    Ilse Holemans:

    ja dat is zo in hostels, alleen is da altijd maar voor paar dagen.
    Nu aan het wachten om te vertekken, gisterenavond kwamen
    ze vragen of ik vandaag meewil vr een threaserhunt!
    Deuh das mijn job, da moet ik gewoon doen, zal daarna wel
    nr the old city gaan.

  • 10 September 2012 - 10:38

    Annemie :

    Ik zou toch eens een vlieg willen zijn zenne. ;-)

  • 10 September 2012 - 15:30

    Ilse Holemans:

    me too annemie, mr dan wel een met heel grote vleugels.
    Na de treaserhunt, ik heb er trouwens 1 gevonden, woehoew
    heb ik mega veel shrines gezien. Nog een lange wandeling
    gemaakt en moe thuisgekomen, soit zeggen die doodleuk,
    ge moet eens een onsen proberen, tja heb dat al in tokio
    gedaan, das zo een gezamelijk bad pakken, nee zeggen ze,
    hier is da met echt natuurlijke onsen, alle lap den deze bus op
    was weer veel te heet, wel groot complex dus ook baden buiten en sauna enzo.
    Juist nog meisjes van australie leren kennen, nog jonge 20ers, wel grappig
    om die bezig te zien.
    Morgen terug wandelen, namiddag nr tokio om zo nr kyoto te gaan.
    Daa ga ik wel 5 a 7 dagen blijven denk.
    Toch handig de gratis wifi hier.

  • 12 September 2012 - 15:28

    Phyllis:

    Hihi, Ilse en de wijn.... :-)

    Merci voor de fotos!
    xxxx

  • 13 September 2012 - 14:29

    Tibor Babori:

    cool Ilse have fun en geniet ervan en veeeel fotos trekken :-)

  • 15 September 2012 - 16:08

    Ilse:

    er komen er nog ze phyllis zit al ver over de 1000 ;-)

    doe ik tibor, thanks, ginder ok alles goe?
    hou me op de hoogte he (en geen details vergeten ze hi hi hi)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilse

Enjoy life each day, because life is too short!

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 827
Totaal aantal bezoekers 26131

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2013

mumbai - brussel

27 Januari 2013 - 24 Februari 2013

india noord

09 Januari 2013 - 28 Januari 2013

myanmar

16 December 2012 - 06 Januari 2013

Zuid thailand

02 December 2012 - 23 December 2012

laos

25 November 2012 - 16 December 2012

cambodja

28 Oktober 2012 - 25 November 2012

vietnam

21 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Hong Kong

21 September 2012 - 21 Oktober 2012

China

04 September 2012 - 21 September 2012

japan

Landen bezocht: