osaka-myajima - Reisverslag uit Miyajima, Japan van ilse holemans - WaarBenJij.nu osaka-myajima - Reisverslag uit Miyajima, Japan van ilse holemans - WaarBenJij.nu

osaka-myajima

Blijf op de hoogte en volg ilse

19 September 2012 | Japan, Miyajima

na het festival had het hostel een kookavondje voorzien, was wel eens interessant om te leren hoe dat eigenlijk in elkaar zit, heb dus hand made food gegeten :-).
Ik had afgesproken met asch, maar hebben elkaar niet gevonden op het festival, denk dat daar 100000 man was ni normaal, was tamelijk crazy,
maar de dag nadien ging ik naar ander, beter hostel in osaka, dat spijtig maar helaas volzat wegens het festival, en Asch kende da dus kwam hij naar mijn hostel, samen naar aquarium geweest, was echt de max en dan ben ik het kasteel gaan bezoeken, want hij moest zijne trein hebben.
savonds ikke op men eigen kroegentocht begonnen, en ja die australiers zijn zo luidruchtig, enfin Dan heette hij, hij heeft mij meegenomen naar een martini bar dus ja bier, martini, gin, witte wijn, sake, maw mega kater dag nadien. (Btw dieje Dan is nog maar 24 jaar en al 4 jaar aan het reizen!)
Dus eens een rustig dagje wat opzoeken ivm met china, vluchtje checken, tot ik weer volk leer kennen, hup weer op trot deze keer koppeltje van australie en ene van gb. Tja ik blijf hier de oudste ze.
maw twas 2 am en moest er om 7 am uit en nog inpakken, zwaar dagje>
Deze morgen met de shinkansen tegen 500 km naar hiroshima gereden.
Van hieruit dagje naar myajima en eindelijk nen betaalbare kimono gevonden woehoew. Morgen ist dagje hiroshima en savond ist hier weer kookles, dus hebben ze me gevraagt of ik dieje kimono wil aandoen voor fotos voor hunne site, deuh, natuurlijk doene kik da.
dit was het laatste verslagje vanuit japan, vrijdag vlieg ik naar shangai. Kga morgen nog zoveel mogelijk sushi eten want in china zalt vlees vlees en nog eens vlees zijn.

groetjes ikke

  • 20 September 2012 - 14:01

    Eke:

    Amai Ilse seg, weer een druk programma, as always ;-)
    Geniet nog van laatste dagje Japan, en zeker Sushi eten, ik zou da ook doen!
    Moet dikwijls aan u denken als ik aant werken ben, van wat zou Ilse nu aant uitspoken zijn! :-)
    Have fun en goede reis naar China!
    Veke xxx

  • 20 September 2012 - 15:18

    Ilse Holemans:

    ja japan is duur dus was druk schema, maar vanaf nu rustig,
    zit trouwens 2 wekem 'vast' in bijing das meer dan tijd genoeg.
    Ja ik heb da hier ook, wa zou veke aant doen zijn.
    Of amai da zou veke ok leuk of lekker vinden.
    Ontmoet veel mensen die ik nooit meer ga terug zien,
    dus kan ik veel vertellen en herhalen, das wel leuk.
    Komemde 5 weken moet ik voorzichtig zijn, want china is andere
    koekenbak.
    Veel plezier aan zee vant weekend, ik ga slapen, want
    moet binnen 7 u op de luchthaven zijn.

    Xxx

  • 20 September 2012 - 18:57

    Annemie :

    Kan wel interessant zijn zo mensen tegenkomen die je nooit meer ga zien. :-)

  • 20 September 2012 - 22:10

    Ilse Holemans:

    da is he annemie, zeker nu ik het land verlaat, kans dak nu
    nog nen backpacker van in japan ga tegenkomen is heel klein :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilse

Enjoy life each day, because life is too short!

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 26132

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2013

mumbai - brussel

27 Januari 2013 - 24 Februari 2013

india noord

09 Januari 2013 - 28 Januari 2013

myanmar

16 December 2012 - 06 Januari 2013

Zuid thailand

02 December 2012 - 23 December 2012

laos

25 November 2012 - 16 December 2012

cambodja

28 Oktober 2012 - 25 November 2012

vietnam

21 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Hong Kong

21 September 2012 - 21 Oktober 2012

China

04 September 2012 - 21 September 2012

japan

Landen bezocht: