zuid laos - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van ilse holemans - WaarBenJij.nu zuid laos - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van ilse holemans - WaarBenJij.nu

zuid laos

Blijf op de hoogte en volg ilse

05 December 2012 | Laos, Don Det Tok

na kratie deze keer op normale wijze de grens overgestoken naar laos
ging al bij al goed alleen een beetje afgeript, maar was voor iedereen hetzelfde dus ...
aankomst in don det (1 van de 4000 eilanden in zuid laos) weer super blij, want oh zo schoon echt adembenemend.
die avond al direct gaan feesten want ja der was er eentje jarig he
man man wa een avond, echt super gelachen, super sfeer, maar na 23u is alles in laos gedaan, dus da was bangelijk alle lichten uit, waterbuffalo's liepen gewoon rond opt straat, ik vond uiteindelijk men hotel ni meer terug alle twas weer van da zenne ha ha ha
zicht van men hotel was superrrr maar eigenlijk veel te romantisch allemaal
dag nadien rustig gehouden, wat rondgewandeld savonds filmke gezien in onze chilout bar, deed deugd, maar tv mis ik hier niet hoor.
gewoon af en toe leuk en chill
dag daarna kajaktocht super schoon tussen allemaal eilandjes en dolfijnen (die heb ik gemist,tja babbelkous ikke he) na lunch naar watervallen gaan zien (grootste van azie, beetje gelak de niagara falls) daarna verder kajakken, nu ga ik weer iets speciaal doen, normaal heb je maar 1 bus per dag richting het noorden en ik wou perse al vertrekken anders zou ik mss mijn vlucht van de dag nadien missen dus na kajaktocht zouden ze mijne rugzak brengen en me ergens droppen daar zou ik dan binnen het uur een bus hebben die van de grens komt en dus richting noorden ga
man man twas spannend maar tis goed gekomen en toch weer typisch azie
goed aangekomen in PAKSE de stad wat verkend en dag nadien rustig vluchtje gepakt naar vientiane