vientiane - vang vieng - luang prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van ilse holemans - WaarBenJij.nu vientiane - vang vieng - luang prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van ilse holemans - WaarBenJij.nu

vientiane - vang vieng - luang prabang

Blijf op de hoogte en volg ilse

10 December 2012 | Laos, Luang Prabang

VIENTIANE is eigenlijk een gezelligere stad dan ik dacht, de avondmarkt was leuk, maar het kriebelt zo hard om terug te gaan klimmen dus dag nadien toch direct richting vang vieng
smorgens bij ontbijt opt straat vanessa leren kennen, klikte direct, maar zaten op andere bus
in VANG VIENG aangekomen was ik al direct verliefd op de stad, beetje zoals in don det, relaxte sfeer, love it
en wie kom ik daar tegen ... vanessa, ok super effe gaan shoppen en wij savonds gaan eten oh zo lekker love laos, maar echt beste bestemming na china mensen echt waar!
ok eindelijk kon ik weer gaan klimmen, direct een cursus geboekt om te leren leaden, oh was een prachtige dag, paar keer gevallen, maar da hoort erbij. mijne lesgever was ook super en gewoon die omgeving alleen al. dag erna gaan mountainbiken, zo schoon daar, een paar caves onderweg bezocht waar geen toeristen waren, want aan de blue lagoon zal het weer volzitten dacht ik, en ja da was ook, daar ben ik dan in een houten hutje aant water int slaap gevallen, rustig naar huis gefietst en naar een barreke voor de sunset en wie kom ik daar tegen? ja hoor koppel van in don det jeffrey en marieke, leuk leuk
vang vieng is weer te romantisch dus dag erna toch naar naar
LUANG PRABANG
eerst wast weer moeilijk om vang vieng te verlaten, ik was weer de enige die uit de bus moest en in een andere moest , na 2 keer wisselen was ik eindelijk onderweg met wat vertraging maar kheb tijd he.
luang prabang is prachtig!
vanessa was hier al dus effe gebeld en afgesproken, meisje van in mijn hotel ging ook mee samen gaan eten opt straat buffet amai super lekker
vanessa had een idee, ze wist een leuke locale club zijn, ok leek ons leuk
na een uur wandelen (in rondjes denk want LP is ni mega groot) 3 trouwfeesten tegengekomen, tja we volgden de muziek maar geen club gevonden, was wel een bangelijke wandeling
uiteindelijk naar een bar utopia, waar iedereen dus naartoe ging, wel prachtige locatie, en ja chill dus ja we waren content
gisteren hebben vanessa en ik een motor gehuurd zijn we naar de cave geweest en naar de blue lagoon, in totaal dus 4u gereden, lagoon hier is groter dan in vang vieng echt zoals de agua azul in mexico, schoooon,
konden er ni in zwemmen want er was al teveel schaduw voor ons,
naast die lagoon en waterval was er ook een ecologisch centrum waar ze beren verzorgden, zo schattig was weer picture time.
savond naar utopia, onderweg nog wa bekend volk tegengekomen was een gezellige avond want ja hoor belgen tegengekomen 2 zelfs, da was lang geleden, nog eens goe plat kunnen klappen ha ha ha.
vandaag een rustig dagje in luang prabang nr nationaal museum en wat gewandeld, vanessa is al in nong khiaw ik vertrek morgen, gaan we daar samen op trekking, alle das toch de bedoeling. rond 21 december zou ik terug naar hier komen, love this town om van hieruit naar bangkok te vliegen voor de feestdagen
misschien heb ik int noorden geen internet dus volgende verslag is mss pas binnen 2 weken

take care


  • 17 December 2012 - 13:13

    Elke Pierets:

    Haha, zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar alvast ! Klinkt alsof je een geweldige tijd beleeft. Ben blij voor je, amuseer je nog goed ! x Elke

  • 17 December 2012 - 21:25

    Johan Meert:

    Amai da klinkt weeral allemaal super. Laos stond toch origineel op de planning hè? Maar precies wel een goeie beslissing om naar daar te trekken. Nog veel plezier ginder xxx

  • 17 December 2012 - 21:27

    Johan Meert:

    Bedoelde dus: Laos stond origineel niet op de planning lol x

  • 23 December 2012 - 09:36

    Ilse Holemans:

    @ elke voor jouw ook fijne feestdagen. jep dat is ook zo, maar dat wil niet zeggen dat ik jullie niet mis.
    zou jullie er liever bijhebben.
    thanks jij ook daar! x

    @ johan ja soms moeilijk om te omschrijven, laos is echt knap.
    stond inderdaad eerst ni op de planning, maar ben blij dat ik er 3 weken voor had uitgetrokken
    ik ben nu in thailand, maar ga erna misschein terug naar laos, 3 weken was te kort.
    thanks jij ook daar sweety! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Luang Prabang

laos

Recente Reisverslagen:

19 December 2012

luang namtha - muang sing

15 December 2012

luang prabang - nong khiaw - muong ngoi neua

10 December 2012

vientiane - vang vieng - luang prabang

05 December 2012

zuid laos
ilse

Enjoy life each day, because life is too short!

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 26126

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2013

mumbai - brussel

27 Januari 2013 - 24 Februari 2013

india noord

09 Januari 2013 - 28 Januari 2013

myanmar

16 December 2012 - 06 Januari 2013

Zuid thailand

02 December 2012 - 23 December 2012

laos

25 November 2012 - 16 December 2012

cambodja

28 Oktober 2012 - 25 November 2012

vietnam

21 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Hong Kong

21 September 2012 - 21 Oktober 2012

China

04 September 2012 - 21 September 2012

japan

Landen bezocht: