beijing - Reisverslag uit Beijing, China van ilse holemans - WaarBenJij.nu beijing - Reisverslag uit Beijing, China van ilse holemans - WaarBenJij.nu

beijing

Blijf op de hoogte en volg ilse

26 September 2012 | China, Beijing

in shanghai nog goe gefeest, clubs waren goe. Van bier naar bajou naar gratis mojito (want ik was gewonnen met het sjotteren) naar bacardi, met als gevolg mega kater.
Aja en we hadden daar een pet, nl lucky het konijn, grappig he.
Leuk card game geleerd van neil egytian ratscrew heet het, moet je maar eens opzoeken.
Soit twas echt geen stad voor mij, totaal anders dan beijing.
Beijing is echt de max, toffe mensen hier, super leuke straatjes, mega veel om te zien. Hier kan je blijven shoppen, en ja blijven drinken.
Gisteren naar de kapper geweest voor 3,5 euro en de mensen van het hostel zeggen dat ik teveel betaald heb! Unk?
Soit de kapper begon spontaan te knippen, ikke houw maat moette gij mijn haar ni eerst wassen? Oh ok dan deed hij dat en ge gelooft het nooit, dan droogde hij mijn haar dus ja hier knippen ze da blijkbaar droog.
Ik heb de achterkant nog ni kunnen zien maar naart schijnt ist ni slecht.
Langs voor ist nen carre, niet mega kort ze, kan nog achter mijn oren, maar heb hem toch moeten tegenhouden want dieje bleef maar knippen.
Vandaag naar de great wall geweest, was echt de max, alleen beetje verbrand, en ja beetje ziekskes. Maar was echt de max echt waar.
Tot de volgende pai pai (bye)

  • 27 September 2012 - 19:05

    Veke:

    Haha, nen overgemotiveerde chinese kapper, dat had ik willen zien! :-)
    Seg ik wil ook wel naar de kapper voor 3,5 euro!!! Waarom is alles eigenlijk zo duur bij ons??
    Da kaartspelletje moet je ons zeker leren als je terug bent. Voila, weeral een excuus om een gezellig avondje te organiseren.
    Nog veel plezier en take it easy met den drank hé ;-)
    xxx

  • 27 September 2012 - 22:10

    Peter:

    Hej Ilse vind graaf wa je doet echt iets voor jou graaf. Als Johan vertelt waar je ergens zit sta ik er van verstelt. Ben nu bij Johan en u verslagjes gelezen en foto's gezien .echt knap. Ok tof dat je veel volk tegen komt maar da kan ook niet anders hè . Met mij gaat alles goed en met de poncho ook alle weken naart bos .vorige maand ben ik er mee naar de zee gereden. Er kon geen volk mee omdat iedereen wat aan de hand had maar dat houde mij niet tegen. Was leuk de poncho die de zee zag hij wou eerst niet opt strand .was wat te groot voor hem denk. Maar na wat bedenktijd Was hij niet meer te houden . Gezwommen en al heb ik er mee gedaan. 28 ste okt rij ik terug naar de zee. Organiseer dan een tocht van 6 u bos duinen en strand Marian gaat ook mee. Zal tof worden hopelijk hebben we het weer wat mee. Vorig weekend ben ik naar duitsland geweest. Veel gewandeld appelstrudel gegeten en braat worsten. Het maatke amuseer u daar nog ,geniet er nog met volle teugen van en tot de volgende . Groetjes xxx
    Peter

  • 27 September 2012 - 22:10

    Peter:

    Hej Ilse vind graaf wa je doet echt iets voor jou graaf. Als Johan vertelt waar je ergens zit sta ik er van verstelt. Ben nu bij Johan en u verslagjes gelezen en foto's gezien .echt knap. Ok tof dat je veel volk tegen komt maar da kan ook niet anders hè . Met mij gaat alles goed en met de poncho ook alle weken naart bos .vorige maand ben ik er mee naar de zee gereden. Er kon geen volk mee omdat iedereen wat aan de hand had maar dat houde mij niet tegen. Was leuk de poncho die de zee zag hij wou eerst niet opt strand .was wat te groot voor hem denk. Maar na wat bedenktijd Was hij niet meer te houden . Gezwommen en al heb ik er mee gedaan. 28 ste okt rij ik terug naar de zee. Organiseer dan een tocht van 6 u bos duinen en strand Marian gaat ook mee. Zal tof worden hopelijk hebben we het weer wat mee. Vorig weekend ben ik naar duitsland geweest. Veel gewandeld appelstrudel gegeten en braat worsten. Het maatke amuseer u daar nog ,geniet er nog met volle teugen van en tot de volgende . Groetjes xxx
    Peter

  • 29 September 2012 - 11:23

    Veke:

    Hey Ilske,
    Merci voor uw smsje, dat was een verrassing! Kon er wel niet antwoorden.
    Kunt ge mij uw e-mail adres eens geven waar ik u nu op kan bereiken, want heb alleen dat van uw werk.
    Heb ondertussen al veel te vertellen hé ;-)
    Dikke groetjes
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilse

Enjoy life each day, because life is too short!

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 26139

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2013

mumbai - brussel

27 Januari 2013 - 24 Februari 2013

india noord

09 Januari 2013 - 28 Januari 2013

myanmar

16 December 2012 - 06 Januari 2013

Zuid thailand

02 December 2012 - 23 December 2012

laos

25 November 2012 - 16 December 2012

cambodja

28 Oktober 2012 - 25 November 2012

vietnam

21 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Hong Kong

21 September 2012 - 21 Oktober 2012

China

04 September 2012 - 21 September 2012

japan

Landen bezocht: