xian - chengdu - - Reisverslag uit Lijiang, China van ilse holemans - WaarBenJij.nu xian - chengdu - - Reisverslag uit Lijiang, China van ilse holemans - WaarBenJij.nu

xian - chengdu -

Blijf op de hoogte en volg ilse

25 Oktober 2012 | China, Lijiang

na het kanovaren in YANGSHOU ben ik de dag nadien 16 oktober weer gaan klimmen en heb ik hang leren kennen, hij woont in dali als ik daar ben mag ik hem contacteren voor te gaan klimmen. savonds ben ik dan nog naar de impression sanjie liu show geweest in yangshuo, was knap zal je zeker filmkes van op youtube vinden.
dag nadien laatste keer langs kathy en ben ik met lies en theo klimmateriaal gaan kopen JOEPIE met de bus terug naar guilin want avondvlucht naar XIAN op 17 oktober.
Daar om 0u aangekomen vlucht was delayed, iedereen stond daar te gapen, maar ikke shuttle bus gevonden in gebouw aan overkant die zette me af aan drumtower en van daar wist ik de weg naar hostel.
super locatie, tussen de barretjes, vlakbij de southgate.
18 oktober naar moslim quarter, leuke buurt, vanalles geproefd, savonds met roomy helmich van nederland naar fontijnshow gaan zien, was gezellig. en ja nr de barretjes want daar zaten nog roomies van australie.
beetje teveel gedronken ik geef het toe, maar twas gezellig.
19 oktober met helmich naar terracottaleger, op de bus koppeltje van tenerife leren kennen, maar er was een accident en de bus stond in file.
dus wij na een tijdje af de bus en te voet over de autostrade tussen de autos verder richting terracottaleger was nog 12 km.
aan het einde van de file zag ik een chique auto, ikke lift gefixd en wij met zen 4 via een tolweg direct naar xian terracottaleger iedereen saluteerde als we een controlepost passeerden dus denk dat hij iemand belangrijk was. hij wou geen geld aanvaarden, hij hielp ons voor budha. thanks budha. al goed van die lift, want waren daar dus laat en ik had een show geboekt voor die avond de tang dynasty show, met champi mmm.
20 oktober ben ik naar de art streets geweest, leuke buurt om te wandelen en heb ik ook het stele forest museum bezocht wat tamelijk uniek is, daarna met helmich over de stadmuur gaan fietsen en gaan dineren.
21 oktober ochtendvlucht naar CHENGDU, ik ben uiteindelijk in chengdu geraakt maar mijn bagage ni, alle aangifte doen ge kent da.
dan geluk bij ongeluk hadden ze in hostel een cinema, WOEHOEW de eerste keer een film en dan nog wel in het engels! ge kunt ni geloven hoe goed dat da deed, dus ontspannend wachten tot mijn bagage zou aankomen, die avond gaan shoppen voor schoenen want ik had aan de balie gelezen dat er clubs zijn in chengdu. met beetje bodylanguage aan schoenen geraakt.
22 oktober kei vroeg uit men bed voor de panda's te gaan bezoeken.
oh zo schattig ni normaal, ricardo vanuit madrid leren kennen, samen met chinees hotpot gaan eten, was ook leuke ervaring.
daarna tamme uitgehangen de was gedaan en weer filmke gezien ja twas men kans nu he.
23 oktober de stad gaan bezoeken, knappe tempel gezien enkel omdat het zo goedkoop was want ben de tempels hier beu, langs people park waar iedereen aan het dansen was, zelfs op engelse dancemusic unk, onderweg kniebeschermers gevonden voor als ik terug ga muurklimmen.
savonds op een dinsdag naar club cc, ik was blijkbaar de enige dus nam ik de meisjes van in het hostel mee, onderweg naar taxi fransman tegengekomen voila dieje moest ook maar mee.
man man wat een hoop volk, ni normaal, 1 fles nep absolut wodka en 1 fles nep chivas regal voor mij alleen dus ja party goe gedanst en
24 oktober mega kater, tja rustig dagske gehouden en savonds vlucht naar lijiang

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilse

Enjoy life each day, because life is too short!

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 26140

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 28 Februari 2013

mumbai - brussel

27 Januari 2013 - 24 Februari 2013

india noord

09 Januari 2013 - 28 Januari 2013

myanmar

16 December 2012 - 06 Januari 2013

Zuid thailand

02 December 2012 - 23 December 2012

laos

25 November 2012 - 16 December 2012

cambodja

28 Oktober 2012 - 25 November 2012

vietnam

21 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Hong Kong

21 September 2012 - 21 Oktober 2012

China

04 September 2012 - 21 September 2012

japan

Landen bezocht: