ninh binh - hue - hoi an - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van ilse holemans - WaarBenJij.nu ninh binh - hue - hoi an - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van ilse holemans - WaarBenJij.nu

ninh binh - hue - hoi an

Blijf op de hoogte en volg ilse

10 November 2012 | Vietnam, Ninh Bình

9 november: bus boot bus bus naar ninh binh (alles in totaal rit van 5u)niet om er te blijven maar omdat ik er mijn busticket moet oppikken voor naar hanoi te gaan. op de bus meika tegengekomen (vriendin van frederica) naar haar hotel gegaan voor ik naar men hotel moest voor men ticket had toch nog tijd want nachtbus zou vertrekken rond 21u.
beetje spijt dat ik ni kon blijven, niet dat er veel te zien is in ninh binh, maar rustig en gezellig. gaan eten in ander resto dan hotel, zo een 700 meter verder en wat blijkt de borden komen via scooter aan vanuit het hotel, grappig. 1 man regelt daar blijkbaar alles en kan ook voor alles zorgen. hij heeft me naar mijn hotel gebracht voor ticket en busrit naar hoi an. eerst nog iets heel raar gaan eten, zou ni weten wa da was, waren bladeren van bomen met een sausje. aja en hier zie je overal borden vr kat en hond te eten, maar heb ik niet gedaan hoor. mag er ni aan denken, ik mis de poes hier vooral savonds voor ik ga slapen, maar ik weet dat hij het heel goed heeft. in het hotel wisten ze niks van ticket, nog een goede tip gekregen voor cooking class in hoi an.
en uiteindelijk om 21u20 toch op de nachtbus naar hoi an.
10 november 10u smorgens eindelijk we zijn in hoi an dacht ik, nejet ni waar, we waren in hue en de bus zou hier 4 u stoppen dus moest ik eraf.
dan maar lekker gaan ontbijten en mensen van londen leren kennen.
de forbitten city zou er niet ver af zijn dus ja heb 4u waarom geen bezoekje brengen. was echt prachtig eigenlijk vond ik het zelfs interressanter dan de verboden stad in china beijing.
terug op de bus en eindelijk rond 18u in hoi an, had nog geen hotel geboekt maar samen met meisjes van chili naar een hotel en daar gebleven.

• 13 November 2012 - 11:04

Wouter:

Oef, ge zijt dan toch in Vietnam geraakt en ineens ne serieuzen update :) Fijn te horen da je het zo goed hebt ginder! We lezen je verslagjes met veel plezier en af en toe doe je me toch watertanden ze ;) Allez, nog veel genieten en braaf zijn he ;) x

• 22 November 2012 - 14:24

Ilse:

hey wouter ja zenne
    ondertussen zelfs al in cambodia
    ja het gaat vlotter dan verwacht
    ik ben blijkbaar goed in bodylanguage hi hi hi

das leuk om te horen
    seg kom gerust af he

ik ben super braaf en voorzichtig zo goed als dat hier kan want
    je hebt uiteindelijk maar weinig zelf in de hand he
    x