hanoi dalat - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van ilse holemans - WaarBenJij.nu hanoi dalat - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van ilse holemans - WaarBenJij.nu

hanoi dalat

Blijf op de hoogte en volg ilse

17 November 2012 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

vervolg hanoi savonds met zen allen gaan eten in cafe 43, echt een zalig restoke, super goedkoop en oh zo lekker.
onderweg naar resto 43 jeroen en laura tegengekomen da was de 5de keer denk ik, ze zijn dan ook meegeweest. nadien eindelijk naar de chil chil bar,
en tis waar de pasion mojitos zijn er mega lekker.
14 november met marjolein vlucht naar dalat
om 8u30 waren we al in ons hotel europa; super schattige gay, man van 50 jaar, aan de receptie. hier wou ik dus gaan klimmen en zou ik langer blijven dan marjolein; maar het was er aan het regenen en de volgende dagen zou het ook zo blijven, even enthousiast vroeg ik of we niet meteen een tour door dalat konden doen, en ja hoor da kon. even later pikten ze ons op en onderweg een broodje gekocht als ontbijt.
was een super tour alles ineens gezien; flower farm; minority village; coffee plantage; silkworm farm; elephant waterfalls; pagoda; crickets farm; heb een cricket geproefd twas ni veel bijzonders ; old railway station; en het laatste was het beste het crazy house. Da was een mix tussen gaudi en dahli en was echt super knap.
savonds als aperitief een oester geproefd en daarna ge gelooft het nooit in een frans restoke een echte spaghetti bolognaise met een glas rode wijn zalig. de typische the van dalat ook gekocht, artichok the en dat zou goed zijn voor de lever; interessant

volgende verslagje ho chi minh city